• 9 ივნისი 2019

კომპიუტერული მეცნიერებები

   პროგრამა აკრედიტებულია ABET-ის კომპიუტერული აკრედიტაციის კომისიის (CAC) მიერ.


კურსდამთავრებულს მიენიჭება აკადემიური ხარისხი - კომპიუტერული მეცნიერების ბაკალავრი

სწავლების ენა - ქართული/ინგლისური

საბაკალავრო პროგრამის „კომპიუტერული მეცნიერება“  მიზანია გამოუშვას კურსდამთავრებული რომელიც:

  1. იქნება  ინფორმატიკის (კომპიუტინგის) ნაყოფიერი, პასუხისმგებლიანი სპეციალისტი, რომელსაც შეეძლება კვლევების ჩატარება და  პროექტების  შემუშავება-მხარდაჭერა ამ სფეროში;
  2. შესძლებს ინფორმატიკის სფეროში  კომპიუტერული მეცნიერების ეთიკის და სოციალურ პრობლემების აღქმა-გააზრებას, როგორც პროფესიონალი, თავისი მოვალეობის შესრულებისას;
  3. გააგრძელებს კომპიუტერულ მეცნიერებაში ახალი ტექნოლოგიების შესწავლას უნივერსიტეტისშემდგომი პროფესიული თვითგანათლების გზით.

სასწავლო პროგრამის შედეგები:

  1. კომპიუტინგის რთული პრობლემების ანალიზი და კომპიუტინგის პრინციპების სხვა შესაბამისი დისციპლინების გამოყენება გადაწყვეტილებების განსასაზღვრავად;
  2. კომპიუტინგზე დაფუძნებული გადაწყვეტილების შემუშავება, განხორციელება და შეფასება მოცემული ამოცანის კომპიუტინგის მოთხოვნათა უზრუნველსაყოფად პროგრამის დისციპლინის კონტექსტის შესაბამისობაში;
  3. ქმედითიანი კომუნიკაცია სხვადასხვა პროფესიულ კონტექსტში;
  4. პროფესიული პასუხისმგებლობის აღიარება და დასაბუთებული გადაწყვეტილებების მიღება იურიდიული და ეთიკური პრინციპების საფუძველზე;
  5. გუნდის წევრის ან ლიდერის მოვალეობის ქმედითი შესრულება, პროგრამის შესაბამისი დისციპლინის ფარგლებში;
  6. კომპიუტერული მეცნიერებების და პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავების საფუძვლების გამოყენება კომპიუტინგზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მისაღებად.


პროგრამის შემადგენელი კომპონენტებისა და კრედიტების განაწილება

  • 140 ECTS - კომპიუტერული მეცნიერების საგნები
  • 30 ECTS - მათემატიკური საგნები
  • 20 ECTS - საბუნებისმეტყველო მეცნიერების საგნები
  • 30 ECTS - ზოდაგი განათლება
  • 20 ECTS - თავისუფალი არჩევითი

პროგრამის სრული აღწერა  

პროგრამაში სტუდენტების ჩარიცხვის სტატისტიკა

აკადემიური წელი

ჩარიცხული სტუდენტები

კურსდამთავრებულები

2022-2023

175

10

2021-2022

212

84

2020-2021

149

55

2019-2020

83

54

2018-2019

143

69

2017-2018

94

99